Can’t wait to start splatting ink all over the place when Splatoon 2 launches on Nintendo Switch this summer? How about a new stage reveal to whet your appetites! During the ESL Go4Splatoon Grand Final, Producer Hisashi Nogami showed off Humpback Pump Track. Check it out in the video below.
According to our research, the map design is based on an indoor BMX track and has lots of curvy ups and downs. Check it out – there are even some jellyfish riding around the stage. Hope they don’t mind a little Turf War action!
While we’re on the topic of maps, let’s take a look at some of the new Splatoon 2 stages we’ve already announced. If you took part in the Splatoon 2 Global Testfire, you might have already tried them out for yourself!
Here’s Musselforge Fitness. This state of the art workout facility contains a bouldering gym, a regulation-sized pool, and all the treadmills you could ever want. Judging from our research, today’s Inklings are foregoing the spinning and aerobics for more back-to-basics, iron-pumping workouts.
There’s also the Reef, which is located a few blocks from Inkopolis Square, and is home to some of the most popular boutique shops in the city.
We’ll be working hard in the coming months to give you updates on everything Splatoon 2, so stay tuned! You can find out more about the upcoming game at our official Splatoon 2 gamepage, and get more updates at the official Splatoon Facebook page, where we publish our findings.