Recently we revealed Humpback Pump Track as a new stage in Splatoon 2 for Nintendo Switch, and now we’ve only gone and discovered another one!
This is Starfish Mainstage. It’s an outdoor music venue that hosts concerts for all types of music acts. The now legendary “Squid Squad” played here once, and it's considered a bit of a holy site for devotees of rock music. It’s a wonder that all the ink spray doesn’t cause the equipment to short circuit, but we suppose they’ve got it all figured out.
Splatoon 2 launches on Nintendo Switch on July 21st! Find out more about it at our official Splatoon 2 gamepage, and get more updates at the official Splatoon Facebook page, where we publish our findings.