On March 3rd, an open-air adventure unlike any you’ve seen before unfolds in The Legend of Zelda: Breath of the Wild for Nintendo Switch and Wii U.
For those planning to get the game alongside Nintendo’s latest home console, Nintendo Switch, The Legend of Zelda: Breath of the Wild Limited Edition will also be available*. We invited a very special guest, The Legend of Zelda series producer Eiji Aonuma, to give us a complete look at the contents of this extraordinary bundle.
Check out our official The Legend of Zelda: Breath of the Wild website to find out more about this enormous adventure. Want to know more about The Legend of Zelda games? Visit our The Legend of Zelda hub or join our The Legend of Zelda Facebook community for even more updates!