See what the new The Legend of Zelda amiibo can do in The Legend of Zelda: Breath of the Wild!
Exciting news: the very same amiibo are also compatible with The Legend of Zelda: Breath of the Wild, coming to Wii U and Nintendo's next home gaming system Nintendo Switch in 2017. Each of these amiibo will offer random items you can use in the game. Legend has it, you may even receive a treasure chest with a rare item if you’re lucky?!
Link (The Legend of Zelda) will reward you with a random number of barrels. You might find Rupees inside too!
Want to find out more about The Legend of Zelda: Breath of the Wild? Visit our official The Legend of Zelda: Breath of the Wild teaser website to equip yourself with the latest info and check out videos of this boundary-breaking game!