Introducing new ARMS fighters: Twintelle, Byte & Barq, and Kid Cobra
Are you ready to punch your way to the top? The unique fighting sport ARMS launches on June 16th, only on Nintendo Switch, and we’ve got a new slew of sluggers to introduce. Let’s get to it, fighting fans!
Meet the mega celeb who’s jumping out of the silver screen and right into the ARMS Grand Prix! The talented Twintelle uses her stretchy silver curls to punch and pummel her rivals. When charged up, this A-list movie star can even make use of her actress aura to slow down incoming attacks!
This charismatic snakeboarder signed up for the ARMS Grand Prix to increase the views on his livestreams. All that snakeboarding has given Kid Cobra really strong legs, and after charging up, he can use a super-quick dash to slither swiftly around opponents like a snake!
Meet your new favourite buddy cop duo: Byte & Barq. This patrol-robot and dog-robot combo are totally in sync! The adorable Barq distracts foes and can even be used as a springboard, allowing Byte to leap into the air and rain down punches from above!
Head to our official ARMS website to meet some of the other fighters joining the fray when ARMS launches on June 16th! Can’t wait that long? You can also get an early taste of the action when round two of the ARMS Global Testpunch commences this weekend!