The rest of 2017 features great games for Nintendo 3DS family systems
22nd June, 2017 – With the E3 2017 video game conference in the rear-view mirror, Nintendo is now looking ahead to all the great games coming to Nintendo 3DS family systems this year and early 2018. This includes games in some of Nintendo’s most popular and long-running franchises, including Metroid: Samus Returns, Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser’s Minions, Pokémon Ultra Sun, Pokémon Ultra Moon, and Hey! PIKMIN.
Pokémon Ultra Sun & Pokémon Ultra Moon: With new story additions, new Pokémon and enhanced features, Pokémon Ultra Sun and Pokémon Ultra Moon offer a fresh adventure through the tropical Alola region. Both games launch on 17th November.
Etrian Odyssey V: Beyond the Myth – Starting with the creation of a party to exploring the uncharted labyrinth of the Yggdrasil Tree, Etrian Odyssey V: Beyond the Myth is all about players choosing how their adventures unfold. The fifth main instalment in the loved RPG series contains the epic turn-based battles, challenging exploration, and beautiful art styles that fans have come to love. Etrian Odyssey V: Beyond the Myth launches this autumn.
Radiant Historia: Perfect Chronology: In this expanded version of the Nintendo DS original, players will experience new story content, enhanced gameplay and an updated presentation. Radiant Historia: Perfect Chronology launches in early 2018.
Shin Megami Tensei: Strange Journey Redux – When Shin Megami Tensei: Strange Journey arrives on Nintendo 3DS, expect it to do so with new story content, additional endings, a new dungeon to explore and more fun surprises. This enhanced version of the essential RPG launches for Nintendo 3DS in early 2018.