Nintendo x UNIQLO t-shirt designs now available to purchase!
The winning designs from UNIQLO’s t-shirt design contest, UT GRAND PRIX 2017, are now available to purchase online and in UNIQLO stores across Europe!
Last year, Nintendo and UNIQLO asked fans to submit their very own custom t-shirt designs to UTGP2017, the global t-shirt design competition. After sifting through a record 16,000 submissions, a panel of judges from Nintendo – including Representative Director and Creative Fellow, Mr Shigeru Miyamoto – whittled it down to just 31 incredible tees.
Now these stunning designs can be yours to own! Whether it’s the unmistakably fresh fashion of Splatoon, or the timeless appeal of Super Mario, there’s sure to be something to cater for all tastes.
All 31 t-shirts are now available to order online from UNIQLO’s website, or in stores. To find your nearest UNIQLO store, please visit UNIQLO’s official store finder.