Fire Emblem Warriors, launching for Nintendo Switch and New Nintendo 3DS family systems on 20th October, is a game overflowing with action-packed content. But fans who want to expand their adventure can do so with a host of paid downloadable content options that begin launching this year. All DLC can be purchased separately for both Nintendo Switch and New Nintendo 3DS family systems.
Fire Emblem Warriors is compatible with the new Chrom and Tiki amiibo figures, which both launch on 20th October. These, along with other compatible Fire Emblem amiibo figures including Marth, Ike, Robin and Lucina, grant players weapons or materials when tapped. Up to five different compatible amiibo figures can be tapped per day.
Want more Fire Emblem? Visit our Fire Emblem Hub and follow the official Fire Emblem Facebook page for the latest updates on Fire Emblem Warriors and other Fire Emblem titles!
Fire Emblem Warriors launches for Nintendo Switch and New Nintendo 3DS family systems on 20th October. A limited edition bundle of the game will launch exclusively for Nintendo Switch on the same day. This limited edition comes with the Nintendo Switch game, plus three CDs with more than three hours of music from the game, and 25 high-quality character art cards.