Odyssey Journal: Check out the winners of the ‘Your favourite Captures’ theme!
Over the past five months, we've been asking you to share your amazing adventures in Super Mario Odyssey for Nintendo Switch, and we've loved seeing every single one! The next theme, 'Don't try this at home', will be the final round, so read on to see how you can get involved.
Check out the winners of the previous round, where the theme was ‘Your favourite Captures’!
The theme for this final round is all about those incredibly risky and dangerous situations – it’s ‘Don't try this at home'. So, let out your daring side and surround yourself with enemies, or even leap off cliffs and buildings! However you decide to face danger, just be sure to snap yourself in the moment!
This theme marks the final round of the Odyssey Journal (at least for now)! Thanks to everyone who's taken part in its previous themes and shared their amazing Super Mario Odyssey moments.
Nintendo is not liable for any damage attributable to any reason that is not covered by one of the two preceding paragraphs. - The winners’ Twitter or Instagram username and country of residence may be published on the Promoter’s website and/or websites promoting and/or selling the Promoter’s products, YouTube and/or social media websites such as Facebook, Twitter and Instagram.