Last time, the theme was ‘Chaos and capers’. Check out the winners below!
The Odyssey Journal rolls on in Super Mario Odyssey for Nintendo Switch, a contest where your in-game shots could be featured on our website and social media pages. We’re looking for the best themed snapshots across Europe, so start getting creative!
The theme for this round celebrates the one year anniversary of Super Mario Odyssey – it’s ‘Your favourite Captures'. So, find the things you love to Capture most and snap away! Get as creative as you like!