The Mario Tennis Aces online tournament for November is now underway!
Grab your racket and get warmed up – a brand new online tournament* is now underway in Mario Tennis Aces for Nintendo Switch! If you take part, you’ll get to play as a brand new character – the technical Koopa Paratroopa – early!
The tournament is happening right now, and runs until 00:00 (UK time) on December 1st. Think you’ve got what it takes to become a tennis ace? Then see you on the court!