Last time, the theme was ‘The ultimate movie poster’. Check out the winners below!
The Odyssey Journal rolls on in Super Mario Odyssey for Nintendo Switch, a contest where your in-game shots could be featured on our website and social media pages. We’re looking for the best themed snapshots across Europe, so start getting creative!
The theme for this round is all about causing mayhem, and even getting a little mischevious – it’s ‘Chaos and capers'! So, smash some stuff, tease some enemies and make sure you grab that perfect photo while in the moment!