Last time, the theme was ‘Spectacular views’. Check out the winners below!
The Odyssey Journal rolls on in Super Mario Odyssey for Nintendo Switch, a contest where your in-game shots could be featured on our website and social media pages. We’re looking for the best themed snapshots across Europe, so start getting creative!