Hades, Card Shark, Torchlight III and more revealed in the latest Indie World showcase!
Check out the latest Indie World showcase above to see what upcoming indie games are on their way to Nintendo Switch. From cheating your way to the top of 18th century French society in Nerial’s Card Shark, to fighting your way out of the Underworld in Supergiant Games’ Hades, there’s something coming for every indie game fan – with a bunch of titles playable right now!
See a particular indie game you liked the look of during the presentation? You can access, manage and add games to your Nintendo Switch Wish List via this website, so you'll get a heads up via email whenever a game on your list releases or goes on sale.