Challenge your body and mind with Nintendo Switch this year!
This year, why not start strong by staying active – in both body and mind! To help you on your way, we’ve put together a selection of games that’ll get you thinking outside the box – or off the couch and on your feet!
It’s time to bring the workout to your home! With the included Ring-Con and Leg-Strap accessories, create custom, full-body workouts to help break a quick sweat, or push, pull, jog, squat, plank and yoga pose your way through an exciting adventure.
Whether you’re in for a long-form fitness-filled quest or prefer shorter bursts of exercise via minigames and workout sets, you can also track your performance by using the right Joy-Con’s* built-in IR Motion Camera** – including your heart rate and the amount of calories burned from your workout!
Get ready to challenge your brain in a variety of ways! Enjoy many different classic and new exercises that you can play using a stylus or your finger, from word and number drills to even unorthodox bouts of rock-paper-scissors using the right Joy-Con’s IR Motion Camera***.