Super Mario 3D All-Stars (Nintendo Switch)
The Super Mario Bros. 35th Anniversary will come to an end on March 31st, 2021. After this date, the following limited-time products and services released in special recognition of the 35th anniversary of Super Mario Bros. will end or be removed from sale.
The Super Mario Bros. 35 service will end on March 31st, 2021, and will no longer be playable, even if you still have the game downloaded on your Nintendo Switch console.
Apparel and other products included in the Super Mario Bros. 35th Anniversary collection on the Nintendo Official UK Store will be removed from sale on March 31st, 2021.