Watch the latest Indie World showcase to find out more about newly arrived indie games and upcoming indie titles headed to Nintendo Switch!
Cook up a storm in the wholesome narrative cooking game Venba, solve satisfying puzzles in A Little to the Left, explore the picturesque French countryside in Dordogne, prove your athletic prowess in the all-out sporting RPG Sports Story, and much more. There’s plenty for indie game fans to look forward to on Nintendo Switch!
Is there a particular indie game that peaked your interest during the presentation? You can access, manage and add games to your Nintendo Switch Wish List via this website, so you'll get a heads up via email whenever a game on your list releases or goes on sale.