You’re in for a scare with these Halloween treats on Nintendo Switch
The spooky season is upon us! Celebrate it with some frightening fun for Nintendo Switch. Whether you want to go on a scary solo adventure, or enjoy a chilling co-op experience, there’s something suitably spine-tingling for everyone!
The powerful Umbra Witch and her demonic darlings return to Nintendo Switch on October 28th! Wielding new infernal powers, Bayonetta must face a threat of multiversal proportions in the third instalment of the over-the-top action series.
Demonic deals are nothing to be afraid in Shin Megami Tensei V! In this expansive RPG, enter the desolate netherworld of Da’at and become the accursed Nahobino – fighting against and alongside hundreds of demons.
The strange world of Cult of the Lamb is full of dark powers and false prophets. Your goal – build a following of loyal woodland worshippers! Train your flock and discover the secrets of five mysterious regions, as you spread enlightenment and perform mystical rituals on the journey to become the mighty lamb god.
A dream getaway turns into a nightmare in Luigi’s Mansion 3. Join the cowardly hero in a ghostly, gooey quest as he tries to rescue Mario and friends from a haunted hotel. Solve paranormal puzzles, hunt ghosts with gadgets, and share the scare with some local* or online** multiplayer!
Jack, the czar of Halloween, returns to your Animal Crossing: New Horizons island on October 31st! Be sure to prepare for his appearance by planting some pumpkins, crafting creepy items and buying a frighteningly fashionable outfit from the Able Sisters. Jack will be hiding somewhere on your island from 17:00 until midnight (local time). Be sure to talk to him and bring some candy!
Take the fight – and fright – to the competition in Nintendo Switch Sports with a series of fiendish fashion. There’s some seriously spooky getups on offer in the weekly rewards throughout October. Check back each Thursday to see which outfits you can earn to give your opponents a scare!
Fortnitemares has returned to Fortnite! Visit DJ Lyka at the Reality Tree, challenge the Cube Monsters in Zero Build Horde Rush, complete special Quests for in-game rewards, and more – only until November 1st!