Fire Emblem Engage Expansion Pass: Pack 4, Fell Xenologue – April 5th
From tactical turn-based battles and strategic Minecraft exploration to futuristic mysteries and racing hijinks, there’s a lot happening on Nintendo Switch this April! Check out this selection of games, and be sure to click any that catch your eye for pre-orders, purchases or adding to your Wish List.
Discover an alternate version of Elyos, where friends become enemies and nothing is what it seems. Gather the Emblem Bracelets in this final DLC pack from the Fire Emblem Engage Expansion Pass!
A new Grid hangs in the balance following an unprecedented crime, and only you – as a detective program tasked with finding out what happened – can save it. Make decisions and influence the story in this visual novel adventure from the TRON universe.
Form valuable alliances with unexpected allies and lead them in strategic battles to defend the Overworld from the destructive piglins. Play alone or with friends either locally or online, including with cross-platform play!
Pick your best racers from a host of Disney and Pixar characters and drift into the ultimate hero-based combat racing game. Buy one of the Early Access Founder’s Packs, then play locally or online and enjoy even more new content in the future!
Put your strategic skills to the test in turn-based combat missions and experience two whole campaigns from the original Game Boy Advance classics, rebuilt from the ground up. Create your own maps, then challenge your friends either locally or online!
Looking for a new sport to try? Then it’s time to smash opponents off the arena while scoring goals in this free-to-play 3-on-3 action brawler. Squad up with friends and outplay your rivals with powerful special abilities to become the ultimate Omega Striker!
Of course, there are plenty more games coming to Nintendo Switch this month! Check out everything that’s releasing this April.