March 10th is MAR10 Day!
March 10th, MAR10 Day, is here once again, bringing with it a new trailer for The Super Mario Bros. Movie, a themed Nintendo Switch bundle, and an opportunity to enjoy all sorts of Super Mario adventures on Nintendo Switch!
Not sure what MAR10 Day is all about? The creator of Mario, Shigeru Miyamoto, explains the meaning behind the day in the latest Nintendo Direct presentation, before introducing The Super Mario Bros. Movie’s final trailer!
Plus, there are all sorts of Super Mario products available on My Nintendo Store!
From globe-trotting adventures to frantic, fast-paced multiplayer fun, discover the adventures of Mario on Nintendo Switch!