Upcoming Nintendo Switch games – May 2023
This month on Nintendo Switch, embark on an epic adventure across the skies and lands of Hyrule, grow an agricultural empire, race against a cast of wild rivals and more! Check out this selection of games launching in May, and don’t forget to click on any that catch your eye for pre-orders, purchases or adding to your Wish List.
The latest entry in The Legend of Zelda series is almost here! Harness the power of Link’s new abilities to craft and construct fantastic weapons and vehicles as you explore the vast land and skies of Hyrule.
Defy fate and write a new destiny for Trinitia in this fantastical adventure inspired by classic Japanese RPGs. Take on the role of Cyan – a Warrior of Chaos on a mission – as you battle, explore, unearth hidden passages and much more!
Rev your tractor engines for Farming Simulator 23! Become a farmer and cultivate your agricultural business by growing a variety of crops, tending to animals and producing a variety of goods from your bountiful harvest.
Miniroon is causing lots of bubble trouble, so it’s up to heroes Bub, Bob, Peb and Pab to save the Rainbow Islands! Join them on a puzzle adventure across a series of increasingly fun and challenging stages.
Join Skye, the friendly dragon, in a colourful puzzle exploration adventure. Delve into a welcoming world where you can explore, help your neighbours, search for treasure, put on concerts and much more.
That’s not all! There are many more titles headed to Nintendo Switch. Check out everything that’s releasing this month.