Refind Self: The Personality Test Game – October 2nd
Coming soon to Nintendo Switch, jump into the biggest Mario Party yet, make Bikini Bottom your playground, discover how the dragon became a legend and much more! Check out this selection of games launching in October, and don’t forget to click on any that catch your eye for pre-orders, purchases or to add them to your Wish List!
Experience a branching story and discover something about yourself along the way in Refind Self: The Personality Test Game. As an android, travel to places key to the memories of your creator, interact with other automatons and unravel secrets in this game where there’s no right or wrong way to play.
Is this the Krusty Krab? No, this is Patrick! Become the silly sea star in SpongeBob SquarePants: The Patrick Star Game and make hilarious mayhem throughout Bikini Bottom in a physics-based sandbox experience. You can even take on challenges from SpongeBob, Sandy, Squidward and more!
A peaceful game of adventure, exploration and meditation awaits in Europa. Run, glide and fly across the landscape, solve mysteries in the ruins of a fallen utopia and uncover an intimate story about growing up and humanity’s relationship with nature.
Get your friends and family together to let loose on Just Dance 2025 Edition! Whether you want to take the party to a whole new level, exercise while having fun, or create special family moments, this latest entry in the Just Dance series has something for everyone, with 40 hot new songs.
Experience an emotionally-charged action adventure from the creators of the award-winning GRIS in Neva. After a young woman, Alba, is bound to a curious wolf cub through an encounter with dark forces, the pair set off on a perilous journey through a once-beautiful world as it slowly decays around them.
Join a jam-packed celebration in Super Mario Party Jamboree! Get moving and grooving on seven new and returning boards, battle it out in over 110 minigames – the most in a Mario Party game to date! – and slice, dice, and assemble in new motion-based game modes. Plus, compete online in the Koopathlon, a series-first 20-player competition!
Immerse yourself in the story that started the epic Like a Dragon and Yakuza saga in Yakuza Kiwami. Explore Kamurocho, Japan’s largest entertainment district, and help Kazama Kiryu navigate the twists and turns of Tokyo’s underworld while confronting rival gangs in over-the-top battles.
The Apocalypse is approaching, and the villagers need your guidance to survive in dotAGE. Assign your workers and build a thriving village against the pending doom in this survival roguelite turn-based city builder. Will you fulfill the Prophecy?
The SaGa franchise returns with Romancing SaGa 2: REVENGE OF THE SEVEN, a full 3D remake of the original 1993 Super Famicom RPG. Embark on an exciting quest, with classic and new features, full Japanese and English voiceovers, rearranged compositions, and much more.
Welcome to Akita! Start a carefree new life in the rural countryside in Shin chan: Shiro and the Coal Town and spend time how you please, like fishing or bug catching. Then travel to Coal Town and help out in the local diner or come up with all kinds of amazing inventions.
Prepare for two unique high-speed experiences! In SONIC X SHADOW GENERATIONS, play as Shadow the Hedgehog in a brand new story campaign featuring never-before-seen abilities and iconic stages, then enjoy a complete remaster of the greatest hits collection of 3D and 2D Sonic stages, SONIC GENERATIONS.