Error Code(s) 206662
If you are encountering problems while trying to purchase items on the Wii Shop Channel, you may want to use another credit card or contact the credit card provider for the card that you were attempting to use.
Alternatively, wait a while and then try entering your credit card details again. If you continue to receive this error code, try General Troubleshooting. You can also get in touch with us directly. Go to the contact section for details.