Error Code(s) 51300-51399
2. If you are using 64-bit encryption, the WEP Key must be a 10-character key consisting of numbers or letters A through F.
Find the section for MAC Filtering (typically under "Security").
3. If MAC Filtering is on ("enabled"), enter the Wii console ’s MAC address to the list of approved MAC address. For info on locating the Wii console's MAC address, click here. (For assistance with locating the MAC Filtering section of your router’s setup tool, please consult the router’s manual or contact the manufacturer.)