"Residue" left by vinyl sticker
If you are unable to remove the residue, and it is interfering with your enjoyment of the Wii console, then the system will need to be repaired. Because this type of damage is not covered under Nintendo's warranty, there will be a charge for the repair. Please contact Nintendo Consumer Service to discuss options available to you in this regard.