Object inserted into the Disc Slot
If an object is inserted into the Disc Slot, it will automatically be pulled in, and it won't be possible to eject it. Do not attempt to open the Wii console or otherwise try to remove the object, as it may result in further damage to the console.
The Wii console will need to be repaired. Because this type of damage is not covered under Nintendo's warranty, there will be a charge for the repair. Please contact Nintendo Consumer Service to discuss options available to you in this regard.