Liquid spilled in the system
Water: Let the system dry for a few days. Do not use any type of heat, such as a hair dryer, to speed up the process, as this may cause damage. If the system does not work properly after waiting for a few days, then a repair is necessary. Because this type of damage is not covered under Nintendo's warranty, there will be a charge for the repair. Please contact Nintendo Consumer Service to discuss options available to you in this regard..