CI10_CorporateSocialResponsibility_2015_MrIwata.jpg
Former Nintendo President Satoru Iwata conducted an extensive series of interviews in which he met colleagues tasked with taking ideas and turning them into reality.
The Iwata Asks interviews take you deeper into Nintendo products by revealing more about the time, energy and creative thought that went into bringing them to life.