Playable Aircraft: F-16XL
A prototype bomber based on the F-16. With cranked-arrow wings, it boasts greater mobility and more weaponry than the original. Its excellent maneuverability at low speeds makes it a formidable force against ground targets.
Its mobility retained from the original model also allows it to perform well in close-range combat.