Nothing beats the feeling of soaring through the air with 360 degrees of freedom, relying on your flying and fighting instincts to take down the enemy, overcome tense situations, and become the hero.
Based on the theme of aerial innovation, the latest installment boasts the most spectacular aerial combat yet, taking you through cloud-filled skies and intricate landscapes to enjoy some of the most high-speed and captivating aerial combat in the series' history.