Playable Aircraft: FB-22 Strike Raptor
Its main delta wings allow it to take on a greater weaponry load, improving its anti-ground offensive capabilities over the original model without losing any of its anti-air capabilities.
With an expanded weapon bay, this improved fighter now boasts greater heavy bomber capabilities and can endure protracted battles.