Playable Aircraft: XFA-27
Its variable sweptback wings, canards, and unique wing construction featuring four tail wings grant it overwhelmingly superior mobility, making it a powerful force in any battle.
This set also includes 7 skins, including the special Scarface skin, and the new special weapon MSTM.