DRAGON BALL XENOVERSE 2 - FUTURE SAGA Chapter 1
The first chapter in the FUTURE SAGA series depicts an unprecedented alteration of history!
This DLC is packed full of content that will allow you to enjoy DRAGON BALL XENOVERSE 2 even more, including Extra Missions where characters in new forms are also active, new Parallel Quests, Additional Moves, Costumes, and more.