DRAGON BALL XENOVERSE 2 for Nintendo Switch
DRAGON BALL XENOVERSE 2 builds upon the highly popular DRAGON BALL XENOVERSE with enhanced graphics that will further immerse players into the largest and most detailed Dragon Ball world ever developed.
DRAGON BALL XENOVERSE 2 for Nintendo Switch includes Nintendo Switch specific features and a different way of playing with your friends locally and online*.