Dead by Daylight: Old Wounds Pack
Pain awaits in the Old Wounds Pack, which includes 8 playable characters from 4 of Dead by Daylight’s most unforgiving Chapters yet: Darkness Among Us, Demise of the Faithful, Cursed Legacy, and Chains of Hate.
Witness the dark union of a merciless quartet. Experience a devotion that rots body and soul. Forge a path of devastation through history. Face the undying retribution of the vengeful. The ultimate multiplayer horror experience awaits in this incredible Pack, featuring four original Killers and four original Survivors to bring into The Fog.