Ever wished to play as one of the characters from your favourite horror movies? Dead by Daylight is a 1v4 multiplayer game that allows you to choose between playing an unstoppable Killer and one of four Survivors trying to evade a gruesome end. This edition includes 9 killers and 10 survivors to choose from and 3 cosmetic packs.
SURVIVE TOGETHER… OR NOT - Survivors can either cooperate with the others or be selfish. Your chance of survival will vary depending on whether you work together as a team or if you go at it alone. Will you be able to outwit the Killer and escape their Killing Ground?
A FEAST FOR KILLERS - Dead by Daylight draws from all corners of the horror world. As a Killer, you can play as anything from a powerful slasher to terrifying paranormal entities. Familiarise yourself with your killing grounds and master each Killer’s unique power to be able to hunt, catch and sacrifice your victims. This deadly game of cat and mouse also lets you meet some of the most iconic Killers and Survivors from horror franchises.
DEEPER AND DEEPER - Each Killer and Survivor has their own deep progression system and plenty of unlockables that can be customised to fit your own personal strategy. Experience, skills and understanding of the environment are key to being able to hunt or outwit the Killer.
REAL PEOPLE, REAL FEAR - The unique levels and real human reactions to pure horror make each game session an unexpected scenario. You will never be able to tell how it’s going to turn out. Ambience, music, and chilling environments combine into a terrifying experience. With enough time, you might even discover what’s hiding in The Fog.