Continue the journey that will unravel more of the mysteries of the little castle on Apa Street, located in the city of São Paulo.
In the second chapter of this 3D horror, the player will be able to continue with the macabre story, finding several supernatural apparitions, in which they help him to unravel what really happened in the known tragedy.