Opus Castle
Opus Castle it's a 3D Horror Game with the narrative based on the real tragic history of the little castle on Apa Street, located in the city of São Paulo, Brazil.
The player must explore Castelinho's secret rooms and environments, encountering the famous supernatural apparitions, noises from nowhere and the laments of spirits from the past. In the meantime, you wake up in one of the rooms beside a body riddled with bullets.