Alien Hominid
This quirky, cartoon-style side scrolling shooter boasts blistering action and off-beat humour across 13 levels of madcap mayhem. Take on gigantic boss characters and dozens of mini-bosses as you navigate urban wastelands, snowy mountains and the desert plains of Roswell! Decimate wave after wave of enemies with ace power-ups like ice rays and acid blasts, or hop into a tank or bulldozer for a little extra oomph. You can even hijack the enemies themselves, jumping on Yetis and riding them through the levels. With demented characters like huge robotic bees to blast, Alien Hominid has a unique flavour - and the inventive boss fights ensure that the action is as imaginative as the enemies. Intense, exhilarating, far-out fun - just watch out for that Instant Pudding Monster!