Batman Vengeance
Commencing with a nocturnal prowl across Gotham City rooftops, Batman Vengeance follows the Caped Crusader's quest to unravel a nefarious plot spun by Joker and Harley Quinn.Warner Bros. and DC Comics assisted in the original storyline, which is based on The New Batman Adventures. Devices include flash grenades, Bat-Grapples and of course the Batarang.Other famous archenemies making trouble for Batman include Poison Ivy and Mr. Freeze.