Harvest Moon: Friends of Mineral Town
Milk the cows, feed the chickens, shear the sheep, fix the barn...life on the farm can be tough. But when you live in Mineral Town, all the hard work seems worthwhile.
Harvest Moon: Friends of Mineral Town brings the popular series of farm simulators to Game Boy Advance for the first time, and is based on the world and characters from Harvest Moon: Back to Nature. Build up your farm from a small plot of land into a booming business, and make friends with the townsfolk, as you become a popular member of the community. You can even meet a girl and make her your bride.
Friends of Mineral Town features hours upon hours of engrossing gameplay, whether it's in the main adventure or the many minigames. Plus you can connect with Harvest Moon: A Wonderful Life for Nintendo GameCube and unlock new events and items in both versions of the game.