No Rules: Get Phat
One Eye Jack is a streetwise kid ready to take on an invasion of smack-talkin' aliens in No Rules: Get Phat. Armed with a slingshot and a lively vocabulary, our delinquent hero skates, snowboards and scratches his way through five worlds of dope stylin' and phat ridin'. The hip-hop style of the No Rules clothing brand comes out nicely during the tongue-in-cheek cut scenes in which the story unfolds through the funky, fresh dialog of Jack and his Super Homeez. As they talk about takin' down the whack aliens who macked their board, a translation appears in plain English for the tragically unhip. In addition to trick power-ups and slingshot ammo, each level hides 10 records that come in handy during the unique boss battles. Jack uses the records to melt the boss aliens by mixing and scratching dope beats on his turntable. Funky! No Rules Get Phat is one funked-up trip - but only the coolest of Game Boy Advance owners need apply...