Pokémon FireRed
Travel through Kanto, battling, capturing and training wild Pokémon as well as tackling other trainers, and the evil Team Rocket. Between catching the 200 Pokémon, including 10 unique to Pokémon FireRed, visit one of the eight gyms in an attempt to prove your worth and become a Pokémon Master. With the Nintendo Game Boy Advance Link Cable one can battle friends in two-on-two matches, with a variety of configurable options that are sure to provide many hours of fun. Plus, there's another set of multiplayer features that we can't announce just yet...