Pokémon LeafGreen
Pokémon is one of the biggest phenomenons in the world, and the latest entry in the series looks like it could be the finest excursion into catch 'em all country yet! Featuring exciting new islands for you to explore, new Pokémon that can be transferred to Pokémon Colosseum, hidden extras, and a whole lot more, Pokémon LeafGreen is sure to delight all true Poké-fans. There's even something rather special regarding multiplayer lying in wait! Whether you've played every Pokémon game ever released, or you've yet to experience the delights of the previous titles, Pokémon LeafGreen is one adventure you can't afford to miss out on.