Zelda II: The Adventure of Link
As dauntless adventurer Link, it's up to you to rescue PrincessZelda from the spell of an infernal wizard - and protect the land of Hyrule from disaster! Relive this classic NES title on Game Boy Advance as you master magical spells and collect items to enhance your powers. Explore a selection of challenging levels from a side-on view, entering palaces, interacting with a range of amiable and less than amiable characters - and preventing Ganon's evil devotees from rousing the dastardly uber-villain!