Super Mario Bros. Deluxe
This souped-up version of the all-time classic was originally released on Game Boy Color. Super Mario Bros. Deluxe features all 32 original levels from the 1985 classic, plus a whole lot more!
In Challenge mode, revisit classic levels and collect special red coins and Yoshi eggs to beat the high score. Or race against a familiar foe through eight special courses in You Vs Boo mode! There are even challenging secret levels to be discovered, for a true test of your Super Mario Bros. skills!