Mole Mania
Produced by Shigeru Miyamoto, this classic action-puzzle game stars Muddy Mole who must rescue his family from evil farmer Jinbe.
Your goal is to guide Muddy through each stage to the exit, but that's easier said than done! Enemies, obstacles and deviously designed levels all stand in your way. Fortunately, Muddy can dig beneath the surface and uncover new paths. Also, look out for bonus stages where you can get your own back on Jinbe.