Baseball
It's the bottom of the ninth. You're at the plate. Here comes the pitch. You swing... It's a smash deep into centre-field! A home run!
In the NES classic Baseball, you control every action. The swing of the bat. The speed of the pitch. The hits, the steals, the double plays.
Pit your skills against the computer or challenge a friend. All it's missing is the smell of hot dogs!