Double Dragon
Double Dragon is one of the most famous arcade-action fighting games ever, and formed the template for many followers to come.
Help Billy Lee in his quest to save his kidnapped girlfriend Marian from an evil gang. Use whatever weapons come to hand, or your good old fists and feet, to battle through the city. You can also level-up to unlock new moves.