You are Rick Stalker, a kung-fu master who must defeat the Tusk Warriors – evil soldiers who want to resurrect the demon lord Demonyx!
In the single-player game, battle through side-scrolling stages in Journey Mode, then fight enemies in the one-on-one Battle Mode. Transform into a Flying Warrior to use magic spells, or switch to an ally when the going gets tough. Alternatively, try Tournament Mode for up to eight players to challenge each other’s combat skills.